eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrenault się popsuło, teraz się przegrzewaRe: renault się popsuło, teraz się przegrzewa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Wojtekk" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: renault się popsuło, teraz się przegrzewa
    Date: Tue, 26 Jan 2010 08:08:08 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <hjm49g$6e0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hjlqfg$od4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 48.63.classcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1264489584 6592 195.150.63.48 (26 Jan 2010 07:06:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 07:06:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249987
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:hjlqfg$od4$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    >
    > po zmrożeniu płynu i zchrupaniu lodu przez pompe wody mam odwrotnie:
    > Oba wiatraki chłodnicy się kręcą, silnik gorący (nie mam sklai w stopniach C)
    > ale jest generalnie w okolicy maxa, przy -17 jak jade spokojenij to
    > spoada do 4/5 skali. kabine grzeje do dowolnej temaperatury,
    > a grzać zaczyna po 40 sekundach, startując z zimnego.
    >
    > Tylko sie silnik nie chłodzi... (chyba)
    >
    > Termostat się popsuł w 2 stronę od zmrożenia ? i teraz zamknięty ?
    >
    > czy zamarzł lód w chłodnicy i nie puści przy -17 i dlatego nie chłodzi ?
    >
    Wentylatory chłodnicy są zazwyczaj sterowane czujnikiem umieszczonym na
    chłodnicy. Jeżeli startują to znaczy, że chłodnica gorąca. Dla pewności możesz
    otworzyć maskę po rozgrzaniu silnika i sprawdzić ręką. To by wykluczyło
    zamarznięcie chłodnicy.
    Wskaźnik na desce rozdzielczej pokazuje temperaturę płynu w bloku silnika.
    Ciepło w kabinie swiadczy też o drożności nagrzewnicy.

    Na pierwszy rzut oka wyglada, że to nie pompa schrupała lód, a raczej lód pompę.
    Teraz pompa nie działa, lub działa ze zbyt małą wydajnością. Natępuje lokalne
    zagotowanie cieczy gdzieś w bloku silnika i to wymusza obieg mocno przegrzanego
    płynu.

    Pozdrawiam
    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: