  • Data: 2010-01-27 22:47:08
    Temat: Re: renault się popsuło, teraz się przegrzewa
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klimatyzacja nie włącza się przy ujemnej temperaturze zewnętrznej.
    Zazwyczaj
    > graniczną temperaturą jest około +2C do +5C.

    Uff, naprawiło się jednak to była zamarznięta woda w chłodnicy która
    nie miała się jak ogrzać bo wiatraki cały czas przy tych -20 chłodziły
    nie wiem co (czasami sie wyłączają), klima w zimie nie chodzi cały czas.

    w kazdym razie nagrzewa się do połowy skali (ile to nie wiem - pewnie 90
    stopni) i wyżej i niżej nie :)

    I mam silnik czysty :) bo wypchenło 0.8litra płynu przez korek jak
    przelałem płyn ponad maxa (dolewałem koncentrat).
    To tam w silniku było pewnie jak w zmywarce, pod takim ciśnieniem :)
    ale 1/2 silnika czysta, i już nawet wyschło :)

    Może jednak się uda 30kkm bez wizyty u mechanika i sie nic nie popsuje :)

    pozdrawiam.