    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: renault megane - wtryski
    Date: Wed, 2 Mar 2011 11:35:59 -0800 (PST)

    On 2 Mar, 16:41, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    > OK a teraz w cz logik :)
    Spróbuję ;)

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale czy jak silnik krokowy będzie
    funkcjonował niepoprawnie to silnik będzie nierówno pracował na
    wolnych obrotach albo wręcz gasł albo trzymał za wysokie ponieważ
    krokowiec określa moment otwarcia przepustnicy i w konsekwencji
    dawkowanie powietrza będzie nieprecyzyjne tak ?
    OK. To teraz jestem już w totalnie czarnej d***ie ;), bo dotychczas
    myślałem, że to sonda lambda odpowiada za proporcje mieszanki paliwowo
    powietrznej - pewnie jest to prawda, ale możesz mi jakoś wytłumaczyć
    jak jedno ma się do drugiego ? chyba, że to sonda lambda wysyła
    informacje o składzie do jakiegos tam sterownika, który następnie
    określa dawkę powietrza - jak bełkoczę to wybacz...

    > A na koniec zmie mechanika bo albo udaje ale jest ubezw asnowolniony ;)
    Nie mogę ! jak nie będziemy tych naszych gratów naprawiać u tego
    fachowca to nie będzie można za jego pośrednictwem na lewo podbijać
    przeglądów.

    Wiem wiem... ale takie są realia niestety.