eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrenault megane - wtryskiRe: renault megane - wtryski
  • Data: 2011-03-03 18:34:05
    Temat: Re: renault megane - wtryski
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-03 17:57, Irokez pisze:
    >
    > Miałem megi 1.6 8V 90km.
    > Taki efekt powodował silnik krokowy, który się przywieszał. Razm mi
    > wlazło ponad 6tyś obrotów i na krzyrzówkach trzeba było gasić auto.
    > Ale to działało też w drugą stronę. Potrafił się zawiesić zamknięty,
    > więc jak dałem gazu a następnie wrzuciłem luz to obroty spadały... do zera.
    > Czyszczenie u mnie nic nie dało, trzeba było wymienić silniczek cały.

    Silnik krokowy, czy serwomotor przepustnicy?
    Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić przepływu takiej masy powietrza przez
    kanał/wąż biegu jałowego, ale być może się mylę. Jeśli to rzeczywiście
    był silnik krokowy, to montowany w korpusie przepustnicy czy na
    przewodzie obejściowym?

    > Druga sprawa - miałem tez dziurkę w wężyku gumowym od kolektora ssącego
    > do czujnika podciśnienia - takie czarne kwadratowe przykręcone do grodzi
    > pod szybą z rurką od spodu.

    Osobiście raczej skłaniam się ku temu problemowi, bardzo często
    mechanicy nie potrafią rozróżnić usterki układu pomiarowego od układu
    wykonawczego.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: