eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaradyjko znalazłemRe: radyjko znalazłem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagz137.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radyjko znalazłem
    Date: Mon, 27 May 2024 16:03:40 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <v2kmuc$2o065$1@news.icm.edu.pl>
    <iuzl3v0wt6s6$.7v3kkwn6amy8.dlg@40tude.net>
    <v2pb9o$2vlt3$1@news.icm.edu.pl>
    <1xnbul3uneeul$.10vspwh636upy$.dlg@40tude.net>
    <v2q426$30tq7$1@news.icm.edu.pl>
    <14yw74grw0zie$.1t1fypi8mrxy6.dlg@40tude.net>
    <v2qab3$317b4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.4211242125709300976$marico@news.chmurka.net>
    <v2s4g3$345u4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.359499064831548350$marico@news.chmurka.net>
    <v2sd9j$34kj9$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.2313848730582647149$marico@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagz137.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagz137.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.181.137";
    logging-data="17111";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:OHFQmTuJo94uG6PIu6DDsdatgMY=
    sha256:DX1Jr4DWC7C6h1c0yzEWdBf1DFvYQl+ufD3v72JLQNc=
    sha1:+rjmu+Qcsfvrzovfd6dRistmNNQ=
    sha256:yKqoEToy4jcq0tuUexv1AbDksXhQL9DeSQxk9tjWACM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:792043
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 25 May 2024 22:47:01 +0200, Marek wrote:
    > On Sat, 25 May 2024 12:07:47 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    > wrote:
    >> Jest *zdecydowanie* większa, niż w przypadku tradycyjnych mediów. To
    >
    > Podałem przykład google ads. Mają miliony klientów i daja radę każdą
    > reklamę weryfikować, więc nie wiem czemu próbujesz udowadniać, że
    > się nie da. Da się jak widać. Przecież reklamę w danym języku
    > sprawdza delegowana do tego lokalna grupa językowa, często pracująca
    > w lokalnej spółce-córce więc niestosowny kontekst lokalny też jest do
    > wyłapania.. Nie przesadzajmy, że reklam codziennie nowych w języku
    > polskim jest tyle, że nie da ogarnąć i je sprawdzić. L
    > Oczywiście mechanizm kontroli treści reklam nie jest zawężony tylko
    > do j. Polskiego, każde reklamy w każdym języku są tam weryfikowane i
    > trzeba czekać na zatwierdzenie.
    > Śmiem twierdzić, że żadna reklama na Insta jaką widziałem
    > oszukańczych inwestycji wykorzystująca np. wizerunek i głos
    > prezydenta Dudy nawet nie stała obok jakieś kontroli a szczególnie
    > kontroli treści.

    A kto ją przyjął do emisji?
    InstaAds, czy Google Ads ?

    > Oczywiście jest też możliwość, że są to działania
    > celowe, tj. reklamodawcy/agencje udają, że treści są OK a feederzy
    > odpowiedzialni za emisję w danym kanale udają , że je
    > weryfikują/przymykają oko, że reklama "spełnia wymogi społeczności".
    > Byle kasa się zagadała.

    Albo po prostu nie patrzą na nic ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: