    From: ColdFire <r...@n...gov>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radio wielozakresowe
    Date: Thu, 17 Dec 2009 19:30:35 +0100

    Atlantis pisze:

    > Na Allegro znalazłem coś takiego:
    >
    > http://allegro.pl/item847113282_bardzo_lekkie_przeno
    sne_radio_elta_3573bl_nowe.html

    > Co sądzicie o tym i ogólnie o tej firmie? Wydaje mi się, że widziałem
    > kiedyś podobne odbiorniki tej samej marki, tyle tylko, że z syntezą
    > częstotliwości.

    Myślę, że lepiej kupić z syntezą (chyba, że boisz się ataku EMP ;)). Mam
    Eltę 3562n. Nie posiada fal długich. Częstotliwość można sobie wpisać na
    klawiaturze, bardzo wygodna sprawa, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że
    pamięć stacji często się kasuje (od wyładowań elektrostatycznych).
    Kupiłem ją na giełdzie samochodowej za 15zł, znaleziona wśród złomu z
    Niemiec. Myślę, że warto szukać właśnie w takich miejscach. Trochę
    ryzyka, ale przy odrobinie szczęścia można mieć fajne radio za grosze.

    Pozdrawiam!