  • Data: 2009-12-17 20:38:51
    Temat: Re: radio wielozakresowe
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Atlantis napisał:

    > Kontynuując tematykę radiową:
    >
    > Czy ktoś z was orientuje się może, czy da się dzisiaj kupić jakiś mały,
    > poręczny odbiornik wielozakresowy? Czasem odnoszę wrażenie, że cała
    > dzisiejsza produkcja to radia UKF FM. Dobrze jest, jeśli dorzucą jeszcze
    > AM na falach średnich.

    Da się ale wysoka czułość i prawdziwie dalekie odbiory to już na czymś
    bardziej wyrafinowanym i droższym. Szukaj czegoś, co ma w nazwie "world
    receiver" lub "weltempfanger". Polecam Grundig Yacht Boy 400PE lub Sony
    ICF-SW7600GR. Sony 7600 to cała seria i możesz trafić na starocie z
    gorszymi funkcjami, jeżeli na końcu jest inna literka. Grundig jest
    produkowany pod inną nazwą - Eton.
    http://www.universal-radio.com/CATALOG/portable/0360
    .html
    http://www.universal-radio.com/CATALOG/portable/0400
    .html
    Podstawy kosntrukcji są od wielu lat identyczne, czyli są sprawdzone i
    naprawdę dobre.

    Są strony z porównaniami obu serii odbiorników:
    http://www.radiointel.com/portwars.htm

    Miłego szukania. Ja kupiłem Grundiga na brytyjskim e-bayu ale tani nie był.
    Maciek