  • Data: 2009-12-17 15:48:29
    Temat: Re: radio wielozakresowe
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hgdigu$9t4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    sne_radio_elta_3573bl_nowe.html

    > Witam,
    >
    > Podobne tylko z syntezą znajdziesz na www.conrad.pl : odbiornik SuperTech
    > WR30 za 64zł
    > lub porządniejsze od 299zł.

    Poszukaj w sieci Yacht Boy 50, Yacht Boy 80, Satellit 750.
    To wszystko Grundig.
    Jakiegoś Yacht Boya widziałem w tyskim Saturnie.
    To jest coś podobnego do "Kolibra", tylko duzo lepiej zrobione,
    bo chyba z podwójną przemianą.

    Albo to:
    http://www.universal-radio.com/catalog/portable.html

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.