  • Data: 2011-08-29 19:16:52
    Temat: Re: pytanie do mechaników
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-29 13:52, k...@o...pl pisze:

    > Magiczne haslo - klucz dynamometryczny. I drugie - manual service. Poczytac,
    > wypozyczyc narzedzie i dzialac.

    A kto powiedzial, ze klucza nie mam?
    Myslisz, ze jak mialbym serwisówke, to bym na grupie pytania zadawał???

    > Wszystkie elementy, gdzie cos sie obraca i trze powinne byc nasmarowane swiezym
    > olejem, albo olejem montazowym.
    > Jak zakladasz inny walek rozrzadu do innej glowicy i walek sie nie obraca
    > znaczy cos zle spasowane, zawiezc do warsztatu, gdzie maja odpowiednie
    > przyrzady pomiarowe i pomierza czy to ma szanse chodzic czy nie.
    > kapec

    Jakbym to chcial wozic do warsztatu, to juz dawno bym to zrobil a nie
    sam sie bawil. Tu chodzi o cala frajde ze "zrob to sam" a nie warsztaty.
    Oddac do warsztatu to kazdy potrafi ;)

    --
    venioo
    GG:198909