  • Data: 2011-08-30 20:36:58
    Temat: Re: pytanie do mechaników
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze się nie spotkałem z luzowaniem śrub w przypadku wymiany
    > uszczelki pod głowicą. Wręcz przeciwnie - spotkałem się kiedyś z
    > dokręceniem do określonego momentu i jeszcze dodatkowo np. ćwierć
    > obrotu.

    Dobra, sorry, namieszalem. Sprawdzilem ta instrukcje i jest tak:
    dokrecic momentem X, dokrecic momentem Y, poluzować o 90* po czym
    jeszcze raz dokrecic mom.Y, a pozniej jeszcze dokrecic dwa razy po 90*
    ;)
    Tym niemniej dziekuje przedpiscy za porady z mechanikami i komentarz o
    moim pojeciu. Nie o to pytalem i cwicze sobie to wszystko w ramach
    rozrywek weekendowych na samochodzie ktorym nie jezdze, wiec nie mam
    cisnienia, ze musze "na już". Czasem cos trzeba spieprzyc, zeby sie
    czegos nauczyc na przyszlosc i nie spieprzyc faktycznie potrzebnego auta ;)

    --
    venioo
    GG:198909