-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.
t-online.de!t-online.de!newsfeed.kpn.net!pfeed09.wxs.nl!feeder2.cambriumusenet.
nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Marcin" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4c12a196$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl>
In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
Subject: Re: przyczyna złego działania klimy
Date: Sat, 12 Jun 2010 15:23:34 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
X-Antivirus: avast! (VPS 100612-0, 2010-06-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 53
Message-ID: <4c138a4e$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.183.168
X-Trace: 1276349006 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17098 83.5.183.168:50425
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288326
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:huu6dg.5qs.0@poczta.onet.pl...
> "Lukas" <q...@o...pl> wrote in message
> news:4c12a196$0$17085$65785112@news.neostrada.pl...
>> Bylem dzisiaj w pseudo serwisie, aby sprawdzic czy moze mam za malo
>> srodka chlodzacego, pan stwerdzil, ze mam ponizej 4 , a powinno byc ok. 4
>> barow, niby brakowalo 200 g co od razu bylo dla mnie podjerzane , bo wg
>> mnie tak czy siak powinno dmuchac .
>
> Prze spec z niego skoro na podstawie samego ciśnienia był w stanie
> ocenić że brakuje 200gram a nie 100 lub 150 :-)
>
> Poza tym - u mnie w toyocie camry normalne ciśnienie w czasie pracy
> (mam nadzieję że mierzył w czasie pracy klimy?) to 0.2 MPa, czyli 2 bary.
>
> Cały czynnik u mnie w toyocie ważył 850g, czyli według tego pana
> brakowało Ci prawie 1/4 czynnika... Ciekawe jak to stwierdził? :-)
>
>> Zmierzylem u siory i nadmuch powinienem byc ok. 6-7 stopni ,a u mnie
>> jest...16. Auto 4 letnie klasy sredniej.
>
> Istotna jest różnica temperatur pomiędzy temperaturą na zewnatrz
> samochodu a temperaturą wylatującą z otworów wentylacyjnych.
> Najniższa temperatura będzie przy najsłabszym ustawieniu dmuchawy.
>
>> Duzo osob pisze na necie, ze pomaga wymiana filtra kabinowego, ale nie
>> rozumiem jaki on moze miec wplyw na temperatura dmuchanego powietrze,
>> bo wg mnie zaden. Jesli jest zapchany to moze ew. nadmuch byc słabszy,
>> ale u mnie daje tak, ze włosy dęba stają.
>
> Zgadza się. Te porady są dla ludzi którzy nie używają termometru
> na wylocie wentylacji tylko ogólnie narzekają na słabą klimę...
>
>> Spręzarka za malo wydajna ? macie jakies sposoby jak ja sprawdzic? co
>> jeszcze ew. moze byc nie tak. ?
>
> Zerknij tu http://www.turboninjas.com/camry/ac.pdf na stronie AC-24
> masz fajne parę stron diagnostyki na podstawie pomiaru ciśnień po
> obu stronach sprężarki i proponowane rzeczy do sprawdzenia...
> Powinno pomóc jak masz zacięcie techniczne i trochę kumasz po angielsku
> :-)
O nasz dyzurny spec od klimy sie odezwal ....
To ze u ciebie w camry masz 2 bary nie znaczy ze u kolegi tez ma byc bary
to ze u ciebie wchodzi 850 gram nie oznacza ze kolega grupowz tez ma taki
uklad ...
aktualnie np w nowych avensisach wchodzi cale 550 gr !! i ubztek 200 to
bardyo duzo ....
1. Pytanie jakie to auto ma nasz grupowicz ...
2.Moze jakas charakterystyczna usterka dla danego modelu ..
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.10 15:30 J.F.
- 13.06.10 00:23 Jarek
- 13.06.10 01:35 Pszemol
- 13.06.10 01:33 Pszemol
- 13.06.10 09:20 Andrzej R
- 13.06.10 09:33 Jarek
- 13.06.10 12:57 Kuba \(aka cita\)
- 13.06.10 13:07 Kuba \(aka cita\)
- 13.06.10 16:40 Pszemol
- 13.06.10 17:49 Pszemol
- 13.06.10 17:57 Pszemol
- 13.06.10 18:02 Pszemol
- 13.06.10 21:22 Jarek
- 14.06.10 19:41 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=