eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ;) › Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - czę?ciowy sukces, ale co? zepsułem ze skalš ;)
  • Data: 2010-03-06 18:06:07
    Temat: Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - czę?ciowy sukces, ale co? zepsułem ze skalš ;)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-06 17:16, Krzysztof Kucharski pisze:

    > Dawno temu do takich celów używałem... "sznurka" stosowanego przez
    > masarzy. Szynka, baleron itp. ;-) Kiedyś wymagało to pilnego szykania
    > "dojścia" oraz na finisz - odpowieniego załącznika. Sądze, że w obecnych
    > czasach nie powinieneś mieć z tym wielkich problemów.

    Ten sznurek to chyba tzw. dratwa. Gruba, lniana nić. Z nią nie powinno
    być chyba problemów, wydaje mi się nawet, że jedna szpulka znajdzie się
    w domu. Czy jednak nadaje się to w tego typu zastosowaniach? W końcu w
    oryginale był jedwab.
    Z drugiej strony... Radio nie będzie jakoś szczególnie intensywnie
    eksploatowane, więc taki napęd powinien chyba trochę pochodzić...