eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ;) › Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - czę?ciowy sukces, ale co? zepsułem ze skalš ;)
  • Data: 2010-03-06 16:16:26
    Temat: Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - czę?ciowy sukces, ale co? zepsułem ze skalš ;)
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    [...]
    news:hmp7m9$6g4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > odpowiednio krótka. Serwisówka Amatora podaje, że potrzeba około 130cm.
    > Z chińskiego radyjka tyle się nie wyciągnie. Poza tym kupować i psuć
    > jedno radio (choćby i chińskie) żeby naprawić inne...?
    > Na pewno nie ma jakiegoś łatwo dostępnego w handlu zamiennika? ;)
    [...]

    Dawno temu do takich celów używałem... "sznurka" stosowanego przez masarzy.
    Szynka, baleron itp. ;-) Kiedyś wymagało to pilnego szykania "dojścia" oraz
    na finisz - odpowieniego załącznika. Sądze, że w obecnych czasach nie
    powinieneś mieć z tym wielkich problemów.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski