  • Data: 2010-05-27 11:45:20
    Temat: Re: [press] dzwon motocykla z autem :-(
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:4bfe3a12$0$17099$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy katapulta bez hamowania ?
    >
    > Nie ma wg mnie lepszej metody na wytracanie energi kinetycznej
    > motocyklisty niz hamowanie do samego mozliwego konca. A potem sie robi co
    > sie moze. A kazde 5 km/h na godzine mniej lotu swobodnego ma duze
    > znaczenie.

    A co powiesz na to aby zamiast hamować na max co nie daje juz kontroli nad
    pojazdem najpierw ominąć przeszkode a dopiero potem hamować? Próbowałeś
    tego? Bo ja tak, również na motocyklu dzięki czemu ani nie straciłem
    panowania ani nic mi się nie stało ani też pasażerowi ani nawet nie
    uszkodziłem sprzętu. Jakbym hanował to wszystko byłoby dokładnie odwrotnie.
    Ile km zrobiłeś motocyklem?
    P.S. Właśnie po to wymyślono ABS aby umożliwić kontrole nad pojazdem i
    umożliwić ominięcie przeszkody zamiast ślepego podążania w kierunku
    przeszkody.