  • Data: 2010-05-27 13:49:57
    Temat: Re: [press] dzwon motocykla z autem :-(
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Agent pisze:

    > I po zderzeniu połamane stawy na 100%. Za to te kciuki są sensowne.

    Twoje prawo miec takie zdanie co do tych wyprostowanych rak, ale nie
    jest to porada spod budki z piwem.
    Ja uwazam ze sensowna od poczatku do konca, ale nie jestem jej autorem
    ani nie mam tego rodzaju doswiadczen (i mam nadziej ich nie miec nigdy)
    wiec nie potrafie jej bronic rozbierajac na czynniki pierwsze.

    KJ