    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 4 Jan 2016 07:37:34 -0800 (PST)
    <n6652b$v50$1@usenet.news.interia.pl> <n665l5$m6s$1@node2.news.atman.pl>
    <n66g5s$lfn$1@usenet.news.interia.pl>
    <5686d19c$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <n66njn$oie$1@node1.news.atman.pl> <n68i15$ppk$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: pohamuj sie
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 2 stycznia 2016 14:06:47 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:

    > Tak, wlasnie taki obraz rysuje mi sie kiedy patrze na duza czesc nagran,
    > gdzie dochodzi do powiedzmy - mniej groznych zdarzen. Bo te grozne to
    > zwykle wieksza predkosc i rzeczywiscie ktos nie widzi, nie zdarzy itd. -
    > takie prawdziwe wypadki, ktore chodza po ludziach.
    >
    > Ale te mniej grozne czesto wygladaja jak zwyczajne parcie do bitki przez
    > obie strony. Pozniej na koncu ktos ma racje a ktos jej nie ma (jest
    > winny). Ale jak jest jeszcze na to czas to zaden nie odpusci! Zwykle
    > odpuszczenie lezy w gestii tego co akurat jest "na prawie". Jednak
> [...]

    Rozumiem co masz na mysli.
    Poza przepisami które są dosyć twarde i jasno określone jest jeszcze kultura i
    współpraca.

    Ale tu widać że kierowca autobusu nie patrzył albo miał w nosie skutek jaki mogl
    wywolac.

    Na kolejnym filmiku bylo widać osobówke która sie zreflektowała i mimo popełnienia
    błędu gostek próbował zareagować i to uczynił.

    A autobusiarz normalnie i perfidnie wymusił i tyle.
    To że nagrywający jechał jak jechał to inna sprawa. Ale to autobusiarz jest w 100%
    winny czegokolwiek co by sie tam stało.