  • Data: 2013-07-18 04:31:08
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/07/2013 16:56, A.L. wrote:

    > To jest mniej wiecej takie pisanie jak to ze komunizm jest
    > najlepszym ustrojem na swiecie. Utopia, znaczy. Juz ja widze klienta
    > ktory placi dodatkowo za to ze programisci cos na odwrot zrozumieli.

    Jeśli z umowy wynika, że ma zapłacić, to może zapłacić.

    Poza tym w Agile są praktyki zapobiegające takim sytuacjom, typu ATDD/BDD.

    > Ci co wymyslaja takie rzeczy, nigdy nei widzieli z bliska ani
    > pzremyslu, ani klienta. Nie wiedza ze soft robi sie na podstawie
    > umowy, a kazde odstepstwo od umowy musi byc negocjowane i zawarte w
    > rozszerzeniu do umowy, i jezeli wina lezy po stronie firmy
    > programistycznej, klient nei zaplaci. Mozna sie w razie czego
    > spotkac w sadzie. O czym prasa fachowa od czasu do czasu donosi

    Soft się robi na podstawie umowy, ale umowy mogą być różnie sformułowane
    - nie zawsze jest to "wykonawca wykona software według specyfikacji z
    załącznika C w terminie nie później niż ..., za co zamawiający zapłaci
    kwotę $BIGNUM".