  • Data: 2013-07-18 16:34:59
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-18, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Do tego do czego ksiazka Welsha: do rozwoju intelektualnego. Akurat
    > ksiwazke Welsha znam - neizla ksiazka, ale dosyc teoretyczna.

    Szkoda że jeszcze nie znasz Welch, bo ma na imię Jennifer. Ale to
    niemerytoryczna uwaga. A z książki jestem zadowolony właśnie dlatego, że
    teoretyczna. Za książkami popularnoinformatycznymi nie przepadam, zwykle
    wygodniej mi przejrzeć fafnaście samouczków w internetsach.

    > Niespecjalnie wiem po co PRAKTYCZNIE adminowi teoria rozproszonych
    > algorytmow wzajemnego wykluczania.

    Przygotowuję się do prac nad pewnym pomysłem (bazą), który będzie
    korzystać z tego obszaru, a że silnik jeszcze nie istnieje, to najpierw
    by wypadało trochę umieć.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot