  • Data: 2013-07-18 03:58:07
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jul 2013 23:08:08 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    >Nie. Tak bezinteresownie powkurzać cię chciałem tym przytykiem.

    Pudlo. Nie jestes w stanie mnie wkurzyc. Mozesz tylko rozssmieszyc.

    >Chociaż
    >masz tu trochę racji, ostatnio nie zasłużyłeś sobie na docinki
    >skierowane w ego.

    naparwde? Staaaryyy... Co to ma wspolnego z moin ego? Ja tutaj pisuje
    w znaczniej mierze dla rozrywki.

    >ORLY? To ciekawe czemu w tym przypadku zastrzegł sobie w umowie edżajla.
    >Jakiś niekumaty ten klient alboco.

    Jaki kilent? A tak w ogole, nie widziales klientow-debili?

    >Mówimy o biznesie i metodykach wytwarzania oprogramowania. Nie
    >ograniczaliśmy się do biznesu DużychProgramówPrologowych[tm]. A ten
    >konkretny produkt akurat chodził (chodzi) jako backend usługi
    >zbierającej dane z urządzeń mobilnych i nie chodziło o zmiany wyglądu
    >przycisków, gdybyś chciał dyskredytować przykład.

    Nie wiem o czym piszesz. Masz jakies kompleksy z tym Prologiem? Naucz
    sie, to nei takie trudne

    >Postulaty, które im zarzucasz, oczywiście są równie niedorzeczne.
    >Ale zdajesz sobie sprawę, że trochę co innego postulują, niż ty im
    >zarzucasz?

    Nie chce mi sie dalej komentowac bo mi sie znudzilo

    A.L.