  • Data: 2013-07-18 10:16:48
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-18, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Jaki kilent? A tak w ogole, nie widziales klientow-debili?

    Jasne, jasne. Jak nagle niezgodność z twoim obrazem świata, to klient
    jest debil. Spróbuj czegoś innego.

    > Nie wiem o czym piszesz. Masz jakies kompleksy z tym Prologiem? Naucz
    > sie, to nei takie trudne

    Tylko wiesz, sysadminowi na wiele się nie przydaje, przynajmniej na
    razie, a tymczasem mam inne materiały do nauki, takie, które mi się
    rzeczywiście przydadzą (np. Attiya, Welch, "Distributed computing").

    A swoją drogą, może tak dla odmiany odnieś się do argumentu? Nie
    ograniczaliśmy się do żadnego konkretnego biznesu, w szczególności
    biznesu, który ty widzisz, a którego nie opisujesz, bo zasłaniasz się
    podpisanymi NDAs.

    > Nie chce mi sie dalej komentowac bo mi sie znudzilo

    Z jakiegoś powodu mnie to nie dziwi. Ciekawe.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot