  • Data: 2013-07-18 16:14:17
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-18, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Nie widze dlaczego ta ksiazka mialaby byc potzrebna do pracy sysadmina

    To mało sysadminów widziałeś, mój drogi. Nie wszyscy zajmują się samym
    aktualizowaniem systemu operacyjnego i dokładaniem dysków w bazie
    danych.

    A dlaczego Prolog miałby się przydać, skoro nie widzisz zastosowania dla
    teorii obliczeń rozproszonych?

    > Widze ze to NDA cie cholernie kluje. NDA zaslanialem sie gdy ktos
    > pytal mnie o szczegoly projektu.

    Kłuje jedynie wtedy, gdy wyciągasz argument, że ty coś robiłeś, ale nie
    możesz powiedzieć co, bo masz NDA, więc dyskutant powinien uwierzyć na
    słowo.

    Zasadniczo tak.

    --
    Secunia non olet.