  • Data: 2014-03-30 21:26:12
    Temat: Re: pilot zdalnego sterowania
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-30 18:44, tusk, donald tusk pisze:
    > coś mnie oszukujesz, przecież pełno jest pilotów uczących się
    > reagujących na każdego innego seryjnego pilota... jak to jest zrobione?

    ehh, zerknąłem w stare zapiski asemblerowe. miałem coś, co wysyłało
    najpierw impuls "0" trwający 9ms, potem "1" przez 4,4ms potem odczyt 8
    bitów adresu, znowu 8 bitów adresu ale zanegowanych, 8 bitów danych, 8
    bitów znowu zanegowanych, przez 39ms "1", 9ms "0", "1" przez 2.2ms i "0"
    przez 600us. Siedziałem z oscyloskopem analogowo-cyfrowym z pamięcią i
    rysowałem przebiegi i kody. Nie mam już rysunków, było to jak widzę pod
    koniec 1999 roku. Odbiornik podczerwieni nie wyrabiał się z czasem
    niskim 9ms i wystawiał "1" wcześniej co powodowało wyjście w procedurze
    mojej z obsługi pilota bo stwierdzał że odebrało jakieś zakłócenie.
    Musiałem wymienić na model który gadał oryginalnie z tym nadajnikiem od
    tunera SAT.