  • 1. Data: 2014-03-30 18:13:10
    Temat: pilot zdalnego sterowania
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jakiś formatów sygnałów IR można spodziewać sie w pilotach zdalnego
    sterowania? jak nazywają się te systemy coby można je było znaleźć i obadać?
    jak działa taki czujnik podczerwieni ze zwmacniaczem który kiedyś mi tu
    zalecano?

  • 2. Data: 2014-03-30 18:13:33
    Temat: Re: pilot zdalnego sterowania
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jakie to częstotliwości nadawania?

  • 3. Data: 2014-03-30 18:25:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-30 18:13, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > obadać?
    > jak działa taki czujnik podczerwieni ze zwmacniaczem który kiedyś mi

    Jakichkolwiek.
    od RC5 po dziwne inne wydumki.
    Przy czym odbiornik podczerwieni kupuj dedykowany do standardu nadajnika.
    Posiedziałem kiedyś trochę godzin zanim zbadałem że odbiornik od TV nie
    ma prawa działać poprawnie z pilotem od SAT.

  • 4. Data: 2014-03-30 18:26:36
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale mi właśnie potrzeba reagowania na oba te typy pilotów...

  • 5. Data: 2014-03-30 18:44:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    coś mnie oszukujesz, przecież pełno jest pilotów uczących się reagujących na
    każdego innego seryjnego pilota... jak to jest zrobione? czy tam jest
    zwykła dioda IR, czy może jest taka ze wzmacniaczem?

  • 6. Data: 2014-03-30 19:09:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jeszcze może Ktoś kojarzy i może podać numerek obdowy która wygląda jak
    pilot z koszykiem na baterię 9V?

  • 7. Data: 2014-03-30 21:26:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-30 18:44, tusk, donald tusk pisze:
    > coś mnie oszukujesz, przecież pełno jest pilotów uczących się
    > reagujących na każdego innego seryjnego pilota... jak to jest zrobione?

    ehh, zerknąłem w stare zapiski asemblerowe. miałem coś, co wysyłało
    najpierw impuls "0" trwający 9ms, potem "1" przez 4,4ms potem odczyt 8
    bitów adresu, znowu 8 bitów adresu ale zanegowanych, 8 bitów danych, 8
    bitów znowu zanegowanych, przez 39ms "1", 9ms "0", "1" przez 2.2ms i "0"
    przez 600us. Siedziałem z oscyloskopem analogowo-cyfrowym z pamięcią i
    rysowałem przebiegi i kody. Nie mam już rysunków, było to jak widzę pod
    koniec 1999 roku. Odbiornik podczerwieni nie wyrabiał się z czasem
    niskim 9ms i wystawiał "1" wcześniej co powodowało wyjście w procedurze
    mojej z obsługi pilota bo stwierdzał że odebrało jakieś zakłócenie.
    Musiałem wymienić na model który gadał oryginalnie z tym nadajnikiem od
    tunera SAT.

  • 8. Data: 2014-03-31 19:47:12
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

[...]

    Pac i PiSuar znowu utonął w pisuarze.

  • 9. Data: 2014-03-31 20:17:12
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    schowaj się do po/europy...

  • 10. Data: 2014-04-01 19:26:00
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    schowaj się do po/europy...

    Wolę się chować w Europie niż w śmierdzącym PiSuarze.