eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Date: Thu, 21 Feb 2013 15:32:43 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Normalnie - 3 lata to może być 100% życia rozrządu, a 50kkm to może
    > też być 100%.

    No i? Myślałem, że dyskutujemy na poziomie jakiejś średniej statystycznej a
    nie wyjątków. Dyskusja na podstawie wyjątków nie ma sensu.

    > A kto pisze, że są stałe?

    Nikt nie pisze, bo nie są dlatego Twoje twierdzenie, jakoby samochód z
    większym przebiegiem nie wymagał więcej wydatków to błąd.

    [ciach]

    > Hi hi - bardzo bym chciał, bo to było takie proste i tak się ładnie
    > układało.

    Nie nie układa się tak ładnie, ale niezależnie od tego jak to sobie ułożysz,
    to wraz z kolejnymi kilometrami prawdopodobieństwo kolejnej wymiany rośnie,
    a nie jest stałe.

    > Jak nie ma - to co było wymienione to będzie z tym w teorii spokój.

    Ale wraz z rosnącym przebiegiem wzrasta liczba różnych rzeczy do wymiany
    oraz cyklicznie wracają te już wymienione.

    [ciach]

    > Ja rozumiem, że kupuje się starszy samochód z niby mniejszym
    > przebiegiem z oszczędności, ale nie dorabiaj do tego ideologii,
    > że to lepsze od nowszego z większym.

    Jakiej oszczędności? Pytający ma do wydania jakąś kwotę którą chce
    przeznaczyć na samochód. Czy z tę samą cenę kupi starszy z mniejszym
    przebiegiem czy nowszy z większym wyda tyle samo. Gdzie miałaby być ta
    oszczędność?

    Pozdrawiam
    Ergie