eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 18:42:23
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:51263f01$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "tor" <x...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zwłaszcza jak nie jadą, bo im się cewka popsuła....

    Wolę wymienić cewkę niż turbinę w TDi. W Lagunie II niby też cewki padają,
    kupiona jedna awaryjnie w bagażniku jeździ.. już 4 lata. Bo nic nie chce
    paść.
    Moje pierwsze auto to była właśnie Meganka z '96 1.6 8V 90KM
    Zarąbiste auto na początek. Proste, tanie i wygodne. Miałem RT więc
    elektryka, ABS a nawet grzana przednia szyba była. 6 lat jeździłem,
    poprzednik 4, poszła dalej w mieście do innej osoby i jeszcze ze 3 lata ją
    widywałem.
    Największa awaria to było pęknięcie kolektora wydechowego. Po prostu było
    głośno. Kupiłem na szrocie dobry za 3 stówki. Poza tym czyszczenie krokowego
    do jałowych i raz termostat do chłodnicy (nie zamykał się).

    > Jak dodasz ze 2-3 l, albo wyłącznie na trasie.

    Mi palił po samym mieście 7,5 ale latem. Zimą około 9. W trasie 6- 6,5 (raz
    trasę Wałbrzych-Wrocław zrobiłem 5,4l/100, ale spowrotem już się nie udało).

    A jak nie Meganka, Toyotę Corollę może?

    --
    Irokez