eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 16:19:09
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup

    > Rzekłbym że 90% aut jet serwisowanych w warsztatach w których przebiegu
    > się nie wpisuje. Ja też mam większe zaufanie do Ryśka z warsztatu do
    > którego zawsze jeżdżę i wiem że dobrze naprawia (a przebiegu nie wpisuje)
    > niż do ASO które musi dostać od producenta nowy proces technologiczny (tak
    > to nazwali) żeby pomalować klapę tak żeby rdza nie wyszła i muszę im o to
    > awanturę robić...

    Nie jeżdżę do ASO, ale wszędzie gdzie bywam to przebiegi wpisują. Jak
    inaczej ten "Rysiek" uwzględnia gwarancję na części? Zawsze czy nigdy czy
    wedle widzimisię?

    > przecież wszystkie auta są bezwypadkowe ;)

    Na szczęście nie ma obowiązku kupować tych "bezwypadkowych" :-)

    > nie każdy mieszka w DC i jeździ do warsztatu które takie dane wpisuje. A
    > ktoś kto nie wpisuje wcale nie musi być gorszy (ja tam widziałem do tej
    > pory odwrotną zależność)

    Nie mieszkam w DC tylko na Śląsku. Oprócz wymiany tłumika w jakimś małym
    zakładziku jeszcze nie spotkałem się z sytuacją by nie chcieli ode mnie
    przebiegu.
    Nie bardzo rozumiem, jak miałaby działać gwarancja na części bez wpisywania
    przebiegu.

    Pozdrawiam
    Ergie