eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 15:42:30
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 15:21, Ergie pisze:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > 1 W warsztacie gdzie auto było serwisowane przez poprzedniego
    > właściciela. Ze względu na to że gwarancja na niektóre części jest
    > ograniczona przebiegiem jest on wpisywany do bazy przy każdej wizycie.

    Rzekłbym że 90% aut jet serwisowanych w warsztatach w których przebiegu
    się nie wpisuje. Ja też mam większe zaufanie do Ryśka z warsztatu do
    którego zawsze jeżdżę i wiem że dobrze naprawia (a przebiegu nie
    wpisuje) niż do ASO które musi dostać od producenta nowy proces
    technologiczny (tak to nazwali) żeby pomalować klapę tak żeby rdza nie
    wyszła i muszę im o to awanturę robić...

    > 2. Na wnioskach o ubezpieczenie AC podaje się przebieg.

    > 3. W przypadku szkody we wniosku o wypłatę odszkodowania też jest przebieg

    przecież wszystkie auta są bezwypadkowe ;)

    > Ps. Wiem, że zaraz ktoś mi odpisze, że nie wszystkie warsztaty tak
    > robią, więc uprzedzę to pytanie. Nie trzeba kupować samochodu który
    > przez poprzedniego właściciela był serwisowany w warsztacie o wątpliwej
    > reputacji.

    nie każdy mieszka w DC i jeździ do warsztatu które takie dane wpisuje. A
    ktoś kto nie wpisuje wcale nie musi być gorszy (ja tam widziałem do tej
    pory odwrotną zależność)

    Łukasz