eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 15:49:04
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup

    > Twoim zdaniem auto które robiło 60000km rocznie czyli jeździło jednak w
    > większości w trasie ma tak samo zużyte sprzęgło jak te co robi 25000
    > rocznie - głównie po mieście?

    Nie i pisałem o tym wyraźnie dwukrotnie!

    > Ja na odcinku 200km potrafię wcisnąć kilka razy sprzęgło, a jak bym zrobił
    > tyle po mieście to pewnie wcisnąłbym je kilkadziesiąt czy kilkaset razy

    Też o tym pisałem!

    > Przy kupnie kilku(nasto)letniego auta nie jesteś w stanie sprawdzić
    > przebiegu auta

    Nie w każdym przypadku, ale tez ofert na rynku tyle, że można się ograniczyć
    przy wyborze do tych sprawdzalnych.

    > czy tras jakie pokonywał.

    Ale jesteś w stanie w jakimś stopniu oszacować zużycie auta. Np. jak
    kupujesz 10 letnie auto z prawdziwym przebiegiem 150 tys i ma oryginalne
    sprzęgło, tarcze i amortyzatory to możesz założyć że poprzedni właściciel
    nawet jeśli jeździł po mieście to robił to delikatnie.

    Pozdrawiam
    Ergie