eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 18:39:39
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 16:19, Ergie pisze:

    > Nie jeżdżę do ASO, ale wszędzie gdzie bywam to przebiegi wpisują. Jak
    > inaczej ten "Rysiek" uwzględnia gwarancję na części? Zawsze czy nigdy
    > czy wedle widzimisię?

    na podstawie daty zakupu, bo przecież tak też gwarant przyjmuje część. A
    z robocizną problemów nie miałem- kilometrów robię dużo, więc nie wiem
    co by zrobił jak bym przyjechał po pół roku i zrobionych 500km z
    reklamacją np. na rozrząd.
    Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? żeby w razie czego móc
    toczyć spory o to czy to wina warsztatu czy nie? bez sensu.
    A usługi ma faktycznie w miarę tanie (jak na Wrocław) i co najważniejsze
    informację "dziś auto będzie do odbioru' traktuję jako "dziś będzie do
    odbioru" a nie "może dziś weźmiemy go na podnośnik".
    Oczywiście każdy serwisuje tam gdzie lubi, ja szanuję jego pracę i wiem
    że się do niej przykłada, czasem zrobi coś za darmo (jakaś pierdołą, ale
    cieszy, bo w innym warsztacie skasują te kilkadziesiąt zł) - bo szanuje
    klienta. Dlatego warsztatu zmieniać nie mam zamiaru, zacząłem do niego
    jeździć trupami wartymi jedną wypłatę, teraz jeżdżę lepszymi samochodami
    i nie mam zastrzeżeń. Traktuję go bardziej jak wujka, wiem że jak mam
    problem to mi nie odmówi, choćby miał zostać z pracownikami po
    godzinach, jak chcę coś naprawić sam u siebie w garażu to podpowie jak
    to zrobić czy choćby nie skasuje za wjazd na podnośnik w celu
    sprawdzenia zawieszenia.
    Zabrzmiało jak kryptoreklama, ale to jest właśnie powód dla którego
    wybrałem ten warsztat. Bywałem też w innych mniejszych warsztatach i
    nikt nie spisywał przebiegów, być może ty wybierasz te droższe - w tych
    faktycznie przebieg żądano.

    Lukasz