eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Date: Sat, 13 Feb 2016 16:25:28 +0100

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:n9lbfp$17q$1@dont-email.me...
> [...]

    No, ja mam 20 HDD, 10 kupiłem w połowie zeszłego roku, jakoś tak, na
    giełdzie po 5 zyla.

    > A co jest poznawczego w próbie ratowania trupa? Ma trochę starych dysków

    Najwyżej zabawa, rozrywka, bo na nic poważnego bym się nie porywał. Najwyżej
    może na tymczasówkę przy przeglądaniu strąek i fejz-bó-ka. (literówki
    celowe).

    > 4GB, 20GB. Karty SD 64 MB. Chcesz robić z nich doktorat?
    > A co do wskrzeszania to napisz na jak długo wskrzesza się tego ADATA.
    > Sprawa jest prosta: jak nośnik danych zaczyna być nieobliczalny, to nie
    > trzyma się na nim ważnych danych i trzeba się przygotować do zastąpienia
    > nowym. Albo od razu w kubeł.

    No, może jeszcze jako przycisk do papieru posłużyć.
    Wiem, co to jest być gapą (koń ma 4 nogi i też się potknie) i położyć dane
    na felernym nosniku, bo się na chwilunię zrobił dobry, ten jeden raz..., bez
    jego uprzedniego sprawdzenia. Cuda na kiju, odzysk niemożliwy. Niemal połowa
    archiwum poszła się jebać.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.