eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
  • Data: 2016-02-14 11:40:04
    Temat: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.3977505493927165860@news.neostrada.pl

    > A czemu nie w chmurze?

    Może dlatego, by UFOki nie trzymały na tym łapy? Jaką mam mieć pewność, że
    ktoś tego nie zgląda? Ja nie planuję na razie przepraszać się z chmurą, na
    wuj mi te wszystkie dyski gugle, dropboxy, itd. (choć dla przyjaciół
    potrzebuję ok. 6.5 GB miejsca na fotki, w serwerze otwartym, bez żadnych
    haseł, ale nieindeksowanym, bez wyszukiwarki), może to i wygodne, ale ja
    chcę sam decydować, w jaki sposób zorganizuję swoje dane i nie chcę ich
    nikomu powierzać. Przyjacielowi, by go nie obciążać (na pewno mi pomoże, gdy
    go o to poproszę, ja mu pomogę, gdy on poprosi mnie), chmurze, bo nie ufam.
    Wreszcie, bo chcę być maksymalnie niezależny, a co do konsekwencji, to
    ponosić je z własnych czynów, a nie czyichś, bo jakieś baboki zdedosują
    serwer chmury. Dlatego wszystkie dane, jakie wysłałem gdziekolwiek na
    zewnętrzny serwer, to ich kopie i oryginały zarazem, mam u siebie, nie
    odwrotnie. Na zewnątrz mam powysyłane wyłącznie to, w czym nie mam nic do
    ukrycia i czym chciałem podzielić się ze światem.
    Załóżmy, że z jakiegoś powodu zrobiłem sobie zdjęcie własnej gołej dupy (nie
    mam). Nie powierzę tego chmurze. Załóżmy, że zrobiłem zdjęcie pszczółki na
    kwiatku (mam jak najbardziej), to zdjęcie może wyjść na zewnątrz, bo w nim
    nie mam nic do ukrycia. Nie mam zamiaru powierzać chmurze wrażliwych danych.
    Wszystkie swoje dane mam mieć tak zrobione, żeby do dostępu do nich, nie
    była potrzebna łączność z internetem. A jeśli już, to aby maksymalnie nie
    zależeć od kaprysów Operatora.
    No, mniej-więcej tak.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.