eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
  • Data: 2016-02-13 16:31:29
    Temat: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:n9ldbt$6ql$1@pippin.nask.net.pl...

    > Potraktuj go na początek zamrażaczem.
    > Jak wstanie na zimno to raczej hardware.

    Może wstać, nie musi. Miałem dysk, który padł niemal nagle (po "chamskim"
    wyłaczeniu zasilania przez wyciągnięcie wtyczki, nie u mnie, nie mój dysk,
    nie właściciel dysku), włożony do lodówki był dostępny nie dłużej niż
    minutę, włącznie z czasem wyjęcia z lodówki i podpięciem, dosłownie kilka
    stopni. Co się dało, to odciągnąłem i dysk na złom. Najszybciej było go
    wciągnąć w szufladce, wkładając na włączonym kompie i w windzie wyszukując
    urządzenie. Trudno powiedzieć, czy elektronika główna, czy wzmacniacz na
    pozycjonerze, taki mały scalaczek SMD.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.