  • Data: 2011-12-10 17:59:58
    Temat: Re: ostatnie CRT
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" napisał:

    > *Już parę razy miałem okazję się przekonać, że w średnim wieku i starsi,
    > o ile nie nauczyli się obsługi komputera ze względu na własne
    > zainteresowania lub wykonywaną pracę, wciąż jeszcze mentalnie tkwią w
    > czasach Atari 800 XL. Doskonale ilustruje to wypowiedź mojego wujka,
    > który stwierdził, iż woli nawet nie próbować uczyć się obsługi
    > komputera, gdyż z góry wie, iż mu się nie uda. Dlaczego? Bo nie zna
    > angielskiego i nie pamięta już większości rzeczy z matematyki ze szkoły.
    ;)

    Ty pewnie uczyłeś się z książek napisanych przez siebie, albo swoich
    rówieśników? A może jednak tych napisanych przez ludzi w średnim i starszym
    wieku? To oni stworzyli podwaliny tego co Ty teraz masz. A tępota dotyczy
    ludzi w różnym wieku. Znam wielu młodych, którzy w obsłudze komputera nie
    dorastają mnie, człowiekowi starszemu nawet do pięt. To, że Twój wujek nie
    ma ambicji uczenia się nowości nienajlepiej o nim świadczy, ale również o
    jego potomkach. Wszak genotyp jest kontynuowany. Nawet nie zauważysz kiedy
    staniesz się człowiekiem w średnim i następnie starszym wieku i co wtedy
    będziesz mówił?

    Remek