  • Data: 2011-12-10 22:21:57
    Temat: Re: ostatnie CRT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 23:09:31 +0100, badworm napisał(a):
    > Właśnie, pytanie gdzie ludzie te telewizory trzymają albo/i z jakiej
    > odległości je oglądają. Nagle metraże mieszkań raczej nie wzrosły a żeby
    > postawić 37 czy 42" to już trzeba mieć gdzie postawić no i z 3 metrów
    > się tego nie będzie oglądać. Mój Thomson 21" powoli domaga się następcy
    > a we wnękę w segmencie nic większego niż LCD 26-28" nie wstawię więc
    > wybór jest niewielki...

    1) te telewizory szersze niz wyzsze, taki 21" to odpowiednik wlasnie ~28" w
    LCD. Owszem, ten LCD ma juz ekran wiekszy - ale tylko po bokach.

    2) plytkie sa, to ci z pol metra przybywa w odleglosci,

    3) nowych mieszkan przybywa ... to sie je mebluje od poczatku i nie ma
    problemu wneki.

    4) a ludzie i tak lubia szerokie ekrany i im w kinie nie przeszkadza ze
    trzeba glowa krecic :-)

    J.