  • Data: 2011-12-11 14:56:26
    Temat: Re: ostatnie CRT
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    TheWarAgainstTerror wrote:
    > W którym roku były w sklepach jeszcze NOWE telewizory CRT?
    >
    > Bo znalazłem tylko newsa że LG przestało produkować kineskopy w 2010r

    Na pewno w 2008 ;) Sam kupilem Deawoo za jakies 700zl? 29". Powod prosty, do
    kablowki nadaje sie idealnie a cena cieszy mieszkanie nie takie male :)
    Teraz wymienie na plaskiego, pojawil sie multiroom, wiecej kanalow w HD itd.

    Obraz na plazmie z kablowki widzialem u rodziny, i sorry - jak to ktos dobrze
    okreslil, "gliniaste" postaci. Trudno z tak slabego sygnalu robic zylete i
    piekne kolory, wiadomo.

    A kablowka cyfrowa - nie da sie tego g... podzielic na kilka odbiornikow a ja
    mam kilka odbiornikow, nawet mysle nad malym TV w kuchni, a co jak kobieta cos
    dobrego robi to niech sobie pooglada jakis taniec z "gwiazdami". Dodatkowo mam
    karte TV w PC.