    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [onet] wałęsa
    Date: Wed, 07 Sep 2011 19:46:26 +0200

    W dniu 2011-09-07 10:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie są - cytowane tu niedawno orzeczenie jest zgodne z tym, co ja piszę.

    Wręcz przeciwnie.

    > Aaargh... Naucz się czytać!
    >
    > Nie "prędkość" a "jak szybko dotrze" (tj. w jakim czasie dotrze, a nie z
    > jaką prędkością się porusza).

    No jasne - oni się bez prędkości zbliżają.

    > Naucz się czytać przepisy do końca. Masz zaawansowane ADHD, że nie
    > potrafisz zdania z ustawy doczytać do końca?
    >
    > Art. 4 wyraźnie mówi, że nie wolno zakładać przestrzegania przepisów
    > przez innych jeśli z obserwacji wynika, że mogą ich jednak nie przestrzegać.

    Jak już pisałem - nie ma obowiązku jakiejś szczególnej obserwacji
    każdego światełka i te światełka mają obowiązek przestrzegania
    przepisów. Zresztą Art. 4 ma który się powołujesz jasno mówi, że
    każdy ma prawo zakładać, ze inni tych przepisów przestrzegają.

    > Co więcej - co do różnych tępaków nie dociera - tak na prawdę nie wiesz,
    > jaka jest dopuszczalna prędkość na drodze, na którą wyjeżdżasz.

    Tak się składa, że wiem (z pewną tolerancją), nawet jak nie widziałem
    znaków.