  • 1. Data: 2011-09-02 23:03:44
    Temat: [onet] wałęsa
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-mial-
    wypadek-lekarze-walcza-o-jego,1,4837982,wiadomosc.ht
    ml

    albo http://tnij.com/rm6NF

    I czytamy:

    "gdy stojący na poboczu drogi samochód toyota rav4
    włączał się do ruchu"

    Na zdjęciu widać, że Rav4 ma uszkodzony przód. Auto znajduje się
    na przeciwległym pasie ruchu. No to jak to było?

    Parkował po lewej stronie drogi i chciał przejechać na swój
    pas a tu nagle szybkomknący "motur"? Nie zauważył go?

    Czy "motur" wyprzedzał na 3-ciego i walnął w przód a Rav4
    obróciło?

  • 2. Data: 2011-09-02 23:05:22
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:03:44 +0200, megrims napisał(a):

> [...]
    > pas a tu nagle szybkomknący "motur"? Nie zauważył go?
    >
    > Czy "motur" wyprzedzał na 3-ciego i walnął w przód a Rav4

    Trzeba było telewizornię oglądać - na poboczu stał uszkodzony tir, ravka
    wyjechała Wałęsie zza niego, pewnie na przeciwległy pas. Bo jak wiadomo
    suvy dają duże poczucie bezpieczeństwa i nie trzeba aż tak dokładnie
    sprawdzać czy coś jedzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-09-02 23:19:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Bo jak wiadomo
    > suvy dają duże poczucie bezpieczeństwa
    http://damp-dry.com/wp-content/uploads/2009/03/motor
    cycle-crash.jpg

    Może to nie SUV, ale idę o zakład, że RAV4 to by podobnie wyglądał
    po takim zderzeniu.

  • 4. Data: 2011-09-02 23:22:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:19:31 +0200, megrims napisał(a):

> [...]
    cycle-crash.jpg

    > Może to nie SUV, ale idę o zakład, że RAV4 to by podobnie wyglądał

    akurat ravce skasowało przód, mógł wjechać czołowo, mógł wjechać bokiem.

    BTW - kiedyś widziałem na własne oczy dawcę który wjechał centralnie w
    tyłek hamującej Corsie. Wyglądało to podobnie jak powyżej, tylne światła
    Corsy wyglądały jeszcze w miarę, między nimi tylko dziura. Przednie koło
    ścigacza było w okolicach oparć przednich foteli, tylne koło wystawało
    niewiele z bagażnika.

  • 5. Data: 2011-09-02 23:57:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

> [...]
    > Corsy wyglądały jeszcze w miarę, między nimi tylko dziura. Przednie koło
    > ścigacza było w okolicach oparć przednich foteli, tylne koło wystawało

    Co Ty mówisz, przecież motocyklista w razie czego wyrządza krzywdę tylko
    sobie. Opisywane przez Ciebie zdarzenie jest niemożliwe.

  • 6. Data: 2011-09-03 08:53:12
    Od: z <z...@g...pl>

    megrims pisze:
    > "gdy stojący na poboczu drogi samochód toyota rav4
    > włączał się do ruchu"

    Chyba jednak przywalił w lewy róg toyoty i zerwał zderzak.
    Pewnie toyota pojawiła sie "zniont" a "immunitet" jechał przepisowo ;-)

  • 7. Data: 2011-09-03 18:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.09.2011 23:03, megrims pisze:

    > "gdy stojący na poboczu drogi samochód toyota rav4
    > włączał się do ruchu"

    No to najwyraźniej ustalono.

    > Na zdjęciu widać, że Rav4 ma uszkodzony przód. Auto znajduje się
    > na przeciwległym pasie ruchu. No to jak to było?

    Spytaj wróżki albo świadków.

    > Parkował po lewej stronie drogi i chciał przejechać na swój
    > pas a tu nagle szybkomknący "motur"? Nie zauważył go?

    j.w.

    > Czy "motur" wyprzedzał na 3-ciego i walnął w przód a Rav4
    > obróciło?

    Na pewno pojawił się znikąd, jak te pociski w filmie, do którego
    wskoczył Tytus.

  • 8. Data: 2011-09-04 13:17:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    z napisał(a):
    > ... a "immunitet" jechał przepisowo ;-)
    Jak byś zgadł.

    Cyt.
    Jego biuro poselskie poinformowało, że często pokonywał trasę Warszawa
    - Gdańsk. Często. I znajomym mówił, że jego rekord na niej to 2
    godziny i sześć minut. To oznacza, że średnia prędkość to 160- 170 km
    na godzinę. Google Maps wylicza tę podróż na prawie sześć godzin po
    polskich drogach. Bez komentarza.

    http://kampanianazywo.pl/relacja/po-wypadku-walesy-c
    zy-potrzebna-dyskusja-o-motocyklach/
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-09-04 14:19:19
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sześć minut. To oznacza, że średnia prędkość to 160- 170 km na godzinę.
    > Google Maps wylicza tę podróż na prawie sześć godzin po polskich drogach.

    Pewnie wiekszosc drogi na jednym kole 300 km/h jechal.
    W rewelacje fucktu tez wierzysz?

    --
    Bartek
    niebieska9'99