  • Data: 2011-09-07 20:12:47
    Temat: Re: wałęsa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2011 19:40, Adam Płaszczyca pisze:

    > Tylko w obszarze zabudowanym. Poza nim - nie.

    A masz jakąś podstawę prawną, poza głosami w twojej głowie?

    > Nieprawdą jest jakoby.

    No przepraszam: płaszczydła, wuwu i inne półślepe niedorozwinięte
    istotki, które nie powinny mieć prawa zbliżać się do dróg publicznych,
    mogą mieć z tym problem i stąd się biorą przypadki wymuszeń pierwszeństwa.

    Ale ja nie mam problemów z prawidłową oceną czy na 100% zdążę, czy też
    nie mam takiej gwarancji.