  • Data: 2011-09-07 20:29:42
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 20:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Mylisz się.

    Wręcz przeciwnie - zresztą nie raz już tutaj były przedstawiane.

    > To, jaką mają prędkość, nie jest istotne do oceny możliwości wykonania
    > manewru bez wymuszenia pierwszeństwa.

    Nie, no skąd.

    > Jest.

    Nie, nie ma. Masz to zresztą wpisane wprost w artykuł na który się
    powołujesz.

    > Ale nie ty jesteś od egzekwowania tego przestrzegania, zwłaszcza przy
    > pomocy wymuszania pierwszeństwa. Chociażby dlatego, że nie znasz
    > wszystkich okoliczności - od aktualnego ograniczenia prędkości po stan
    > wyższej konieczności.

    Szczerze? Nie interesują mnie tak naprawdę Twoje wydumane okoliczności,
    których nie widać itd. i do tego nie ma obowiązku zakładania, że
    takie występują. Mało tego - nawet pojazd uprzywilejowany nie ma
    prawa wymuszania na mnie pewnych zachowań. To chyba zamyka temat.

    > Zdania dłuższe, niż zdania proste, stanowią dla ciebie wyzwaniem nie do
    > pokonania?

    Dla Ciebie jak widać pewnie tak.

    > Dokończ czytać ten artykuł.

    Czytałem - dla Twojej zguby ze zrozumieniem :)

    > Od wróżki?

    Nie, od ustawodawcy.

    > I z jaką tolerancją?

    Wystarczającą do zachowania marginesu bezpieczeństwa.