  • Data: 2011-09-07 20:58:18
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 19:58:40 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Miał oczy? Miał badanie lekarskie stwierdzające odpowiednią ostrość wzroku?

    Miał. I dalej nie masz dowodu. Wiem, że wydaje Ci się inaczej.

    > Bo ty tak zarządziłeś?

    Nie, przepisy których nie znasz Andrzejku.
    Art. 21.
    1. Organ zarządzający ruchem na drogach może zmniejszyć lub zwiększyć, za
    pomocą znaków drogowych, prędkość dopuszczalną pojazdów obowiązującą na
    obszarze zabudowanym
    [...]
    3. Organ zarządzający ruchem na drogach może zmniejszyć, za pomocą znaków
    drogowych, prędkość dopuszczalną pojazdów obowiązującą poza obszarem
    zabudowanym, jeżeli warunki bezpieczeństwa ruchu na drodze lub jej odcinku
    za tym przemawiają.

    Poza zabudowanym tylko ZMNIEJSZYĆ.

    Pod ławę i szczekaj.

    > Musiał. Art. 4.

    Art. 4. mówi:
    "Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo liczyć,
    że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu drogowego"

    Nie dość, że nie ma obowiązku brania pod uwage, że ktoś łamie przepisy, to
    jeszcze w tymże artykule jest wprost napisane, że można liczyć, że debil na
    motorze nie łamie przepisów.
    Niezaleznie jak Andrzejek spod ławy by nie napierał.

    > Zobowiązują, tępy kmieciu.
    Jeszcze raz, tępy kundlu spod ławy:

    --