eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodchudzanie kola zamachowego › Re: odchudzanie kola zamachowego
  • Data: 2010-01-07 16:54:16
    Temat: Re: odchudzanie kola zamachowego
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysiek82 pisze:
    > MarcinJM pisze:
    >> Co do klasycznych wolnych obrotow (ca <1000 rpm) nie ma dyskusji, ze
    >> bedzie gorzej. Pytanie o te drgania na samym wale w poblizu kola
    >> zamachowego i te przenoszone na zaspol napedowy... i jak jest w
    >> praktyce z odchudzonum zamachem? Acha, auto sluzy wylacznie do sportu,
    >> praktycznie nie jezdzi cywilnie.
    >>
    >> Co sadzicie?
    >>
    >
    > hmm z tego co kilku znajomych dłubało, to jakoś dziwne często panewki
    > padały.

    Hmmmm.. za bardzo nie widze zwiazku.. moze po toczeniu nie wywazyli?
    A wlasnie. Fabryczne silniki maja kolo wywazane z walem, czy kazdy
    element osobno? Wg. mnie to raczej osobno, bo inaczej musialaby byc
    jednoznacznie okreslona pozycja przykrecenia kola do walu.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: