eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodchudzanie kola zamachowego › Re: odchudzanie kola zamachowego
  • Data: 2010-01-08 08:23:23
    Temat: Re: odchudzanie kola zamachowego
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    grzebię w starych silnikach niesamochodowych -

    jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
    korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
    klinie - więc stały punkt
    koła zamachowe w raz z postępem lat były coraz bardziej odchudzane - z
    początkowych 140 kg (zapłon na korbę bez rozrusznika - więc potrzebna
    była zmagazynowana energia na pocz) do ok 80 kg

    i z biegiem tychże zmian można zaobserwować :

    -spadek mocy w momencie załącznia napędu ,
    -szybsze wejście na obroty ,
    -wzrost obrotów max (choć tu również przsunięty został punkt odcięcia z
    ok 1680 na pocz ,do ok 1800)
    -producent deklaruje niewielki wzrost mocy max (ok 1 KM)

    silniki 2 cylindrowe poj ok 2400 , zapłon samoczynny,moc max ok 25 KM ,
    zakres zmian w latach 1946-1958

    nie wiem czy moje doświadczenia pomogą - przy Twoich wolnych 1800 :-)

    pozdrawiam

    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: