eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodchudzanie kola zamachowego › Re: odchudzanie kola zamachowego
  • Data: 2010-01-07 17:08:46
    Temat: Re: odchudzanie kola zamachowego
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > krzysiek82 pisze:
    > > MarcinJM pisze:
    > >> Co do klasycznych wolnych obrotow (ca <1000 rpm) nie ma dyskusji, ze
    > >> bedzie gorzej. Pytanie o te drgania na samym wale w poblizu kola
    > >> zamachowego i te przenoszone na zaspol napedowy... i jak jest w
    > >> praktyce z odchudzonum zamachem? Acha, auto sluzy wylacznie do sportu,
    > >> praktycznie nie jezdzi cywilnie.
    > >>
    > >> Co sadzicie?
    > >>
    > >
    > > hmm z tego co kilku znajomych dłubało, to jakoś dziwne często panewki
    > > padały.
    >
    > Hmmmm.. za bardzo nie widze zwiazku.. moze po toczeniu nie wywazyli?
    > A wlasnie. Fabryczne silniki maja kolo wywazane z walem, czy kazdy
    > element osobno? Wg. mnie to raczej osobno, bo inaczej musialaby byc
    > jednoznacznie okreslona pozycja przykrecenia kola do walu.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM
    Jak Ty nie wiesz że na kole zamachowym jest albo specjalny znak jak go
    przykręcić, albo otwory pod śruby są tak zrobione że nie da się koła zamachowego
    połączyć z walem w innym niż tylko we właściwym położeniu. To się lepiej nie
    bierz za żadne przeróbki.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: