eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodchudzanie kola zamachowegoRe: odchudzanie kola zamachowego
  • Data: 2010-01-09 22:52:33
    Temat: Re: odchudzanie kola zamachowego
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > grzebię w starych silnikach niesamochodowych -
    >
    > jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
    > korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
    > klinie - więc stały punkt
    > koła zamachowe w raz z postępem lat były coraz bardziej odchudzane - z
    > początkowych 140 kg (zapłon na korbę bez rozrusznika - więc potrzebna
    > była zmagazynowana energia na pocz) do ok 80 kg
    >
    > i z biegiem tychże zmian można zaobserwować :
    >
    > -spadek mocy w momencie załącznia napędu ,
    > -szybsze wejście na obroty ,
    > -wzrost obrotów max (choć tu również przsunięty został punkt odcięcia z
    > ok 1680 na pocz ,do ok 1800)
    > -producent deklaruje niewielki wzrost mocy max (ok 1 KM)
    >
    > silniki 2 cylindrowe poj ok 2400 , zapłon samoczynny,moc max ok 25 KM ,
    > zakres zmian w latach 1946-1958
    >
    > nie wiem czy moje doświadczenia pomogą - przy Twoich wolnych 1800 :-)

    Ursus?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: