  • Data: 2010-01-07 17:19:13
    Temat: Re: odchudzanie kola zamachowego
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:
    > Jak Ty nie wiesz że na kole zamachowym jest albo specjalny znak jak go
    > przykręcić, albo otwory pod śruby są tak zrobione że nie da się koła zamachowego
    > połączyć z walem w innym niż tylko we właściwym położeniu. To się lepiej nie
    > bierz za żadne przeróbki.

    Znakow na kole nie widzialem, przesuniete sruby owszem.
    Pytanie brzmialo czy w fabryc wywazany jest kompletny wal z zamachem,
    czy obie czesci osobno.
    Waly z przesunietymi srubami sugeruja, ze razem, natomiast te bez
    oznaczen? Chyba, ze zawsze sa jakies oznaczenia, ja w takich przypadkach
    sam robilem znaki nie szukajac fabrycznych, ale jakby jakies znaki byly
    MUSIALBYM je zauwazyc.
    Stad moje watpliwosci.
    Za co sie bede bral, to moze ja zadecyduje, jesli pozwolisz.

    MarcinJM