    Subject: Re: normalnie ?yjemy w obozie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Thu, 31 Aug 2017 21:02:03 +0200

    W dniu 2017-08-31 o 20:38, Marek pisze:

    > Czy mógłbyś ustawić prawidłowo kodowanie w swoim czytniku?

    > U mnie jest dobrze. Niech nie zmienia ustawien kodowania.

    Zrobiłem kontaminację 3 postów, aby pokazać, że i u mnie jest pierwotny
    (a kwestionowany przez Marka) post prawidłowo, a dopiero w jego
    cytowaniu są krzaki. Pewnie znaki źle interpretuje jego czytnik, bo nie
    sprawdza ustawień w odczytywanej (i cytowanej) wiadomości, nie sprawdza,
    tylko "zgaduje" (błędnie!)

    Na koniec: Zenek! Nie wycinaj cytatów ani "wrotki"!