  • Data: 2017-08-31 23:07:32
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Indie, dzisiaj się tam zawalił 6 piętrowy blok mieszkalny,
    > akurat to nie ma nic wspólnego z udt ale u nas by podobnie było gdyby
    > ludzie sami budowali wg własnego widzimisię, z windami czy zbiornikami

    Ok. Ale ja (mimo całego swojego libertynizmu) nie mówię, żeby WSZYSTKO
    było WSZYSTKIM wolno.

    O ile budowa budynku publicznego albo fabryki powinna podlegać
    określonym wymogom, to już wymogi wobec domu, który sobie stawiam na
    własnej ziemi powinny być minimalne. W końcu to mnie spadnie na łeb.

    Ale - nawet jeżeli przyjąć, że określone dziedziny powinny być bardziej
    restrykcyjnie nadzorowane, no to przecież kurwa jego mać chodzi o to, że
    obecnie następuje przegięcie pały w kierunki zamordyzmu i totalnego
    nadzoru mafii państwowej nad wszystkim co się da.

    Słyszałem dopiero co o tym, że autostrady będą miały zbierać dane z
    systemów odczytujących numery samochodów - czyli kto, gdzie i kiedy jedzie.

    Oczywiście znowu "dla naszego dobra", żeby "przestępcom utrudnić życie".
    No przecież to już wszystko razem osiąga poziom Orwella.