  • Data: 2014-01-12 21:28:39
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-12 12:59, Shrek pisze:

    > LOL;)
    >
    > Tak jak niby nie było haczyka na Wisłostradzie - masz 3 pasmową ulicę,
    > skrzyżowanie bez przebiegów kolizyjnych, ze światłami (sic!!!) i
    > fotoradar - jak nie spodziewasz się podstępu to jedziesz 70 tak jak na
    > całym odcinku, jak się spodziewałeś i hamowałeś do 50, to i tak byłeś w
    > dupie 100 i kilka punktów.

    Masz na myśli FR przy Karowej?

    > Taaaak zaiste nie należy się spodziewać haczyków.

    Bo ich tak naprawdę nie ma - próbujesz je tylko wmówić innym.

    > To że ludzie na widok fotopstryczka hamują do 50 to efekt
    > wychowania ich tak przez państwo.

    To raczej efekt braku wychowania, a nie złego wychowania
    przez państwo. Zap* to każdy baran potrafi, gorzej jak ma
    jeździć zgodnie z przepisami. Sorry, ale debile hamujący
    z dymem z kół przed FR ustawionym na 'trasie' to debile
    i tyle.