  • Data: 2014-01-12 22:39:02
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-12 22:31, Shrek pisze:

    > Są tylko przed FR (znaczy incydentalnie mogą być i gdzi indziej, bo się
    > zdarza, natomiast przed FR jest ich mnóstwo).

    W swym zacietrzewieniu nawet nie próbujesz zrozumieć słowa pisanego.
    Jak pisałem wcześniej, ślady hamowania widuje się nie tylko przed tym
    FR (mowa była o gwałtownym hamowaniu przed FR, a nie w ogóle).

    > LOL - patrzysz na ślady gum - są przed FR- znaczy tam ludzie hamują z
    > piskiem. Fakty są oczywiste.

    Fakty są faktami (zresztą pisałem o takich zachowaniach), ale
    twoje wnioski już czymś takim nie są. W szczególności *obiektywne*
    i *oczywiste*.