-
Data: 2014-01-12 22:26:27
Temat: Re: nawet udany filmik..
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2014-01-12 22:12, Artur Maśląg wrote:
>> A ile innych znasz na Wisłostradzie?
>
> Widzę, że on ciebie prześladuje od dawna. To się podobno da leczyć.
Mi on zwisa - hamuję wcześniej i przyspieszam za skrzyżowaniem jak
wszyscy. Można się przyzwyczaić. Bez sensu, ale trudno. Zaleta jest
taka, że można spokojnie prawym pasem przelecieć i bez problemu wbić się
na środkowy, ale to też tymczasowe.
>> Nie no - 30 na trzypasmowej drodze z pasem zieleni na skrzyżowaniu z
>> sygnalizacją świetlną i brakiem przebiegów kolizyjnych (no chyba, że
>> skręt w prawo tak traktować) to żaden haczyk.
>
> Aha, znaczy wydawało ci się 70, zwolniłeś do 50, a tu ograniczenie
> do 30 z powodu zmiany organizacji ruchu (zamknięcie tunelu) i
> będziesz z uporem maniaka opowiadał o 'haczykach' na kierowców?
> Mania prześladowcza:>
Mi się nic nie wydawało, choć jakbym nie był tutejszy, to zapewne bym
pomyślał że to jakiś żart.
>>> Sorry, ale debile hamujący
>>> z dymem z kół przed FR ustawionym na 'trasie' to debile
>>> i tyle.
>>
>> Sorry ale to tylko wynik tresury. Prosta sprawa bodziec-reakcja.
>
> Jak debil to debil. Separować trzeba. Ewentualnie edukować.
Separuj wszystkich - tylko w imię czego? Ewidentnie jest niebezpieczny,
sladów gum nikt na asfalcie nie malował.
>> Bez znaczenia - tamten radar powoduje jedynie niebezpieczeństwo - gdyby
>
> Pierdu, pierdu - dla ciebie to w zasadzie wszystkie radary powodują
> niebezpieczeństwo...
Nie wszystkie, tak naprawdę to jestem zwolennikiem stawiania radarów w
uzasadnionych przypadkach. Uważam, że oznakowany fotoradar akurat bardzo
dobrze pełni rolę prewencyjną. Tylko akurat niektóre nie są uzasadnione.
A niektóre jak ten na TT powodują jedynie zagrożenie.
>> nie to że nie ma porównania z sytuacją wcześniejszą z pewnością
>> odnotowano by w tym miejscu wzrost kolizji.
>
> ... a wypadków nie ma, ponieważ tam jeżdżą tylko ci, którzy trasę
> znają.
Tak - trasą tranzytową przez DC jeżdzą tylko miejscowi - zwłaszcza tą
jezdnią dla ruchu tranzytowego nie lokalnego.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.14 22:27 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:31 Shrek
- 12.01.14 22:32 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:36 Shrek
- 12.01.14 22:39 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:42 Artur Maśląg
- 13.01.14 07:06 Shrek
- 13.01.14 07:09 Shrek
- 13.01.14 08:05 Artur Maśląg
- 13.01.14 08:08 Artur Maśląg
- 13.01.14 10:45 kakmar
- 13.01.14 10:57 AZ
- 13.01.14 11:18 kakmar
- 13.01.14 11:21 AZ
- 13.01.14 10:57 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera